Åpningstider Man–Fre: 10.00 – 17.00, Lør: 10.00 – 15.00

Velkommen! eller opprett en konto

Kjøpsbetingelser

Bestilling:

Ved bestilling har du som kunde automatisk godkjent våre betingelser.  Alle priser er oppgitt i norske kroner og er inkludert MVA. Ved bestilling av varer hos oss vil du automatisk motta en ordrebekreftelse på e-post fra oss.

Det er viktig at du ved bestilling legger inn korrekt e-postadressen slik at du kan motta ordrebekreftelse.

 

En bestilling/ordre er gyldig og bindende når ordrebekreftelse er mottatt på e-post. Vi forbeholder oss retten til å avvise din bestilling.   

 

Levering:

Vårt varelager oppdateres hele tiden, og de fleste varer er alltid på lager.

Etter at du har mottatt en automatisk ordrebekreftelse på e-post fra oss, vil vi kontrollere at varen(e) er på lager/tilgjengelig. Ordrer blir sendt fra vårt lager 1-7 virkedager (mandag-fredag), etter at vi har mottatt din ordre. Dine varer blir sendt i posten.

 

Betaling:

Postoppkrav :

Varene blir sendt i postoppkrav.

 

Frakt:

Vi bruker Postens satser for frakt + omkostninger på alle bestillinger.

 

Angrerett

I henhold til lov om angrerett har kjøper full rett til å heve kjøpet og returnere varen(e) i 14 dager uten å oppgi årsak.  Hvis kjøper ønsker å benytte seg av angreretten skal skriftlig melding av bevismessige hensyn gis selger innen fristens utløp.   Frakt og andre returkostnader ved benyttelse av angreretten må kjøper selv stå for. Varen(e) må returneres ubrukt i opprinnelig emballasje, Returpakker sendt i oppkrav tas ikke imot.  Vi utbetaler returbeløp så fort varen er mottatt. 

 

Reklamasjon

Hvis det oppdages en feil eller mangel må forbrukeren innen rimelig tid etter at han eller hun oppdaget, eller burde ha oppdaget den, gi selgeren melding om at han eller hun vil påberope seg mangelen (reklamasjon). Melding om feil og mangler ved produktene kan overbringes oss muntlig eller skriftlig.  Av bevishensyn anbefaler vi at reklamasjonen sendes oss skriftlig primært ved å sende oss en e-post. 

 

Skader under frakt

Våre varer blir sendt via Posten Norge. Skulle det være synlige brudd eller feil ved emballasjen er det viktig å ta med de skadede varen(e) i original emballasje for kontroll på postkontoret/post i butikk.  Det MÅ fylles ut et skjema, som du får på posten. for at vi skal kunne få erstattet varen(e).  Send oss en e-post med opplysninger om skaden, vedlagt ordrenummer og foto av skaden. Er det en fraktskade så sender vi deg evnt. en ny vare(r) kostnadsfritt eller pengene tilbake dersom vi ikke kan levere samme vare.  Det er trygt for deg og for oss!

I lovverket står det at det må gjøres "innen rimelig tid" og vi tillater oss å tolke det til at innen 5 virkedager fra pakken er mottatt er innenfor regelverket når det gjelder skader under frakt.

 

Logge inn
Glemt passord?

Legg inn e-mail adressen du har registrert tidligere. Klikk så bekreft, for å få passordet tilsendt på mail.